The voice Sverige!

Nu kollar jag på The voice Sverige. Där jag, min syster inklusive lite mer än halva nian och ungefär en tredjedel av åttorna ifrån våran skola. Vi fick vara publik där. Har faktiskt sett några från våran skola i publiken nu faktiskt!
Men medans det här är tänkte jag göra en sån där lista

1. Hur gammal är du om fem år?
Kommer vara 9 dagar tills jag fyller 21 :D

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Kaspar!

3. Hur lång är du?
177 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
A cinderella story song någonting som Fredrik laddade ner inatt.

5. Vem ringde du senast?
Mamma

6. Vem ringde dig senast?
Tim, fast jag sov och vaknade inte även fast jag hade ljudet på haha. Sorry Tim!

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Haha va? :)<3

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror helt på vem det är.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
Igår antar jag

11. Vilken ögonfärg har du?
Blåa typ

12. När vaknade du i dag?
18.50 eller något
13. Vilken är din första tanke när du vaknar?
Kan man sova längre eller?

14. Vilken är din favoritjulsång?
Vet inte :p

15. Vilken är din favoritplats?
Sängen, eller typ Göteborg! Om man ska välja utomlands är det väl Turkiet. Har bara varit i Turkiet och grekland så..

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Ska fylla 26. Har blivit värsta sångartisten, bor i USA med en underbar man som gör allt för mej. Jag är etta på billboardlistorna och är stor över hela världen. Bor i värsta huset i Beverly Hills. Så kommer det aldrig att bli men skulle fan vara fett coolt :D
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Fönstret i badrummet i vårat förra hus xD

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Eh en grej imorse som är top secret! Annars var det inatt Fredriks garv jag och Sara doog. Fan vad kul det var!

19. Hur stor är din säng?
Liten -.-

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar!

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med, har ju inte jeans och tröja direkt men aa.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4 tror jag.

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett.

24. Vilka städer har du bott i?
Stockholm
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Strumpor!

26. Är du social?
Yees, jag chillar :D

27. Vilken är din favoritglass?
Vet inte mjukglass typ :D
28. Vilken är din favoritefterrätt?

Ingen jävla aning

29. Tycker du om kinamat?
Vet inte riktgt, äter alltid stekta nudlar när jag är på Kina eller Thai och det är ju lite mer Thaimat så aa.

30. Tycker du om kaffe?
Yes!
31. Vad dricker du till frukost?

Vatten!

32. Sover du på någon särskild sida?
Av sängen eller kroppen?

33. Kan du spela poker?
Vet hur man gör ungefär men är fan inte bra!

34. Tycker du om att mysa/kela?
Yes!

35. Är du en beroendemänniska?
Beroende av vad? Vad är en beroendemännsika xD

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Aa, eller vet vilka dom är.

37. Vill du ha barn?
Vet inte. Blir så jävla irriterrad på småungar helaa tiden vart jag än är haha!

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, och en del tyska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet om det är typ medelhavet.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Saker jag behöver eller vill ha.

42. Äger du dyrbara smycken?
Nä, :p

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
One tree hill, gossip girl, O.C. alla sånna där haha !
44. Kan du rulla med tungan?

?? rulla tungan?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
jag själv.. Nej driver typ Fidde!

46. Sover du med gosedjur?
Nepp,

47. Vad har du för ringsignal?
Den där som alla med iPhone har typ haha.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Har säkert kvar hemma men använder det inte :p

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Något spel.

50. Flirtar du mycket?
Vet inte, är väl lite charmig sådär ;)

51. Kan du byta olja på bilen?
Är det olja i en bil?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Lite svårt utan en bil eller körkort.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Ingen aning, typ någon utav TRE böckerna tror jag.

54. Läser du dagstidningen?
Nää.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nepp,

56. Dansar du i bilen?
Man sitter med bälte i en bil?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
NRJ i bilen eller nått.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

Krafsade?

59. När var du i kyrkan senast?
Inte en jävla aning.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Henke!!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Eh typ lekte i ett tält när jag var liten inte mer än så.. haha
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

Secret än så länge

63. Vad lyssnar du på just nu?
Någon som sjunger på The voice Sverige, skitbra! Run to the hill eller vad den låten heter!

64. Har du varit med i tidningen?
Har faksitkt det några gånger med handbollen i olika lag.

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Ingen aning.

66. Vem såg dig naken senast?
Vet inte haha..

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Gul, gult är fult.. :(

68. Hur imponerar man på dig?
man har rätt personlighet, svårt att förklara..

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Fiddeli!
70. Har du någon piercing?

Naveln,

71. Har du någon tatuering?
Nepp, ska skaffa när jag är 18 bara 2 år kvar nu :D

72. Civilstånd?
Nej

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, en del bloggar.

74. Är du fåfäng?
Nej!

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Ja, men det som händer är meningen att det ska hända!

76. Hur gammal är din pappa?
45 , ser ut som 24 fortfarande ;)

77. Vilket är ditt drömjobb?
Sångartist!

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Satsa på min sång, ingen tid alls. Måste börja öva inför intagningsproven till gymnasium om 2 månader!

79. Vad har din familj haft för husdjur under ditt liv?
5 katter tror jag 2 av dom var ganska gamla när jag var liten, fiskar och en kanin.
80. Berätta 3 saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?

Jag får inte spela handboll på ungefär ett år, jag är lite tjeckisk, jag har släkt som var med i första och andra världskriget och krigade ifrån Tyskland tror jag.
81. Svär du ofta?

haha ja

82. Sverige när det är som bäst?
Riktig sommar, varmt och sol!
83. Kan du åka slalom?

Nä har inte ens försökt haha!

84. Vad har du ätit i dag?
Donken och pannkakor.

85. Vad har du för utbildning?
Grundskola? Domarutbildning , har inte ens dömt upp men aa ;)

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Mina ögon tror jag, eller armar haha xD

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Mina ben!
88. Vilken är din bästa egenskap?

Att jag bara chillar :D

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Kan bli sur lätt på vissa.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Eh, Bob Marly och Micheal Jackson :D

91. Saknar du något?
Handbollen i Handen och handbollen över huvud taget!

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja det är det väl, man fyller ju år så kan ju vara kul att få lite uppmärksamhet då kanske eller nått.

93. Vad gör dig ledsen?
Falska personer!

94. Vad gör dig glad?
Roliga saker, och just nu en.
95. Har du varit gift eller förlovad?

Varit gift två gånger tror jag att det är ;) (facebook lol)
96. Vad ska du göra i helgen?

Sova hos farmor och farfar fredag-lördag och troligtsvis träffa Kaspar.

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Ja vad ha rjag inte gjort ;)
98. Vad har du för laster?

Hmm.. ofta svårt att koncentrera mej nu för tiden.
99. Vem är din förebild?

Adele när det gäller sång.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Kollar på tv och sen spela cod.

 

Ska aldrig mer göra sån här lång grej haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!