Tried

En kompis till mej vill ha en header. Dom har typ en blogg om hockey eller något. Men deras design var ganska konstig, så headern blev liten och det var inte så bra bilder osv. Får se om jag kan göra något åt det sen för nu orkar jag verkligen inte!

Farmor har kommit hit nu och vi ska äta snart. Sen ska jag bara mysa här i soffan och kolla OC, eller om jag laddar ner någon film vi kan se tillsammans. Ska göra ett försök med tyskan också. Är väldigt trött, men det är viktigt så!

Ska gå och ta några tabletter nu, sen så ska jag leka med photoshop, redigera lite bilder på artister tror jag och göra ett litet collage jag kan lägga upp här sen.

Om någon vill ha en header någon text till kanske en frågestund eller någon rubrik i menyn, eller bara en bild. Då kan ni kontakta mej så får vi se vad jag kan göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!